Posted on joi, 16 mai 2013

BFF...never ,ever

   

       Vă spun de la început,în continuarea textului nu mă voi lăuda că am un milion de prieteni .NU !  Îmi voi plânge de milă că nu am nici unul ... 
       Nu am avut niciodată prieteni foarte buni,cel puțin așa consider eu.Am avut doar prieteni.Simplu.De ce?Pentru că nu știu cum să țin unul.Nu știu cum să mă comport,nu știu despre ce să vorbesc,nu știu absolut nimic în ceea ce privește o prietenie foarte bună.Sunt stângace.Probabil pe undeva pe drumul copilăriei am sărit poteca care ducea spre prietenie.Am ignorat-o și am mers agale înainte fără să îmi dau seamă că am omis un lucru foarte important.Acum,la vârstă de 22 de ani încă "sufăr" după acel prieten foarte bun. 
 Au existat persoane pe care am reușit să le apropii de mine dar cu stilul specific și incomparabil ori au fugit singure ori le-am făcut eu să fugă. 
 Și da,sunt geloasă când văd în jurul meu prietenii strânse,cu vechime să zic așa dar nu pot face nimic decât să stay back and relax.Aș fi prea dificil de suportat pentru că nu aș ști cum să îmi tratez acel prieten. 
       Oricum aleg să nu renunț și încă îl caut/aștept ! Poate,poate am noroc și mai dau peste un suflet rătăcit ca mine. 

3 comentarii:

coco spunea...

foarte trist ! eu am fost mai norocoasa !

Unknown spunea...

Felicitari si pretuieste-i !!!

Mona spunea...

hehe...nu-i timpul pierdut! :)

Trimiteți un comentariu