Posted on marți, 21 mai 2013

Cum eliminam etichetele societatii?

   Zilele trecut îmi făceam de lucru pe vastul şi minunatul internet.Ca majoritatea domnişoarelor, având în vedere că aproape a venit vara, mă interesează regimuri uşoare bazate pe fructe, legume, limonadă etc.La un moment dat dau peşte un forum unde o doamnă se plânge din cauza kg în plus. Logic fiecare persoană şi-a dat cu părerea dar tot la fel de logic că printre răspunsuri au existat şi replici răutăcioase. Nu vreau să dau copy-paste răspunsului dat de un domn, din câte am înţeles, dar pot spune că a inclus cuvintele "vacă", "nesimţita".Vă spun sincer în momentul ăla am simţit nevoia să pocnesc pe cineva, atât de tare a reuşit să mă enerveze.
      Domnilor dacă din întâmplare citi acesta umilă postare şi consideraţi că o femeie care are probleme cu greutatea este "vacă" atunci sunt egali cu ø. Fiecare femeie este frumoasă în felul ei. Gras, slab, urât, frumos (homosexual, heterosexual-asta este altă mâncare de peşte asupra căreia voi revenii sigur) sunt etichete date de o societate bolnavă care ajung să constrângă femeile şi în unele cazuri bărbaţii să se sacrifice pentru a dobândi din partea unora, etichetă bună. Este o prostie imensă să judeci un om după aceste etichete.
      Iubeşte un om pentru ceea ce este pe dinăuntru. Oricine are dreptul la iubire, problema este că mulţi nu o primesc pentru că sunt consideraţi în anumite feluri. Nu este corect. Pentru mine aceste valori nu contează. Sunt frumoasă în felul meu şi am ales să nu las pe nimeni să îmi schimbe părerea despre mine. Asta recomand şi domnişoarelor/doamnelor/domnilor care se distrug efectiv pentru a scăpa de etichetele răutăcioase, iubiţi-vă pentru cum sunteţi. Da, sunt de acord cu a avea un stil de viaţă sănătos, îl recomand dar nu pentru că consider pe cineva gras, slab etc ci pentru că e vorba de sănătatea noastră.
Nu am să judec niciodată pe nimeni pentru greutate. Pentru mine o femeie care are 80 de kg este la fel de frumoasă ca una care are 50 kg.Şi sunt de părere că aşa ar trebuii să gândească orice bărbat. Ruşine, repet RUŞINE celor care jicnesc femeile în felul acesta.
      Sper că nu am supărat pe nimeni cu această postare, nu asta mi-a fost intenţia. Am vrut doar să scot în evidenţă că frumuseţea este trecătoare iar faptul că eşti gras/slab nu te defineşte ca om. Personalitatea, inima şi mintea ne definesc.
Dacă cineva se confruntă cu aceste probleme sunt mai mult decât bucuroasă să vă ascult. Nu vă izolaţi, vorbiţi despre acest lucru.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu