Posted on miercuri, 15 mai 2013

Happines... sau cum vad eu o zi perfecta !

      

Poza este facuta si editata

 de mine.

              Bună Dimineața, astăzi m-am trezit extrem de binedispusă. Până și cafeaua mi-a ieșit extrem de aromată... din păcate am puține dimineți de genul așa că m-am decis să profit și să fac ceea ce îmi place, să scriu. 
       E ciudat când zilnic te trezești într-un loc în care nu ți-ai dorii absolut deloc să fii și totuși ești. Am încercat să nu mă las afectată de asta și să iau totul așa cum mi să dat și ușor ușor să obțin singură ce îmi doresc. Merg pe ideea dacă mi se da un măr, îl mănânc, dar îmi imaginez că e salată de fructe. 
 Astăzi iubesc soarele, iubesc vântul, iubesc cerul, iubesc grădina verde și ici colo coloarata de flori, iubesc cântecul păsărilor... iubesc aerul de primăvară-vară. Am dat problemele la o parte, am iertat prietenii care m-au rănit, am trecut peste dezamăgiri, am șters fiecare lacrimă și le-am acoperit pe toate cu un zâmbet. 
       De ce vorbesc atât de "siropos"? Pentru că în general sunt o persoană dificilă cu toane. Azi nu! 
 Cred că toți avem la un moment dat clipe de genul. Eu vă recomand, în zilele în care auziți acel cântec al păsărilor atât de clar și vedeți cerul de un albastru copleșitor să uitați de tot ce e rău și să visați. Aveți voie, acordați-va aceast răsfăț. 
 Eu va pup cu drag și sper să vă placă aceaste gânduri... 

5 comentarii:

Anonim spunea...

Superb.Felicitari

Unknown spunea...

Multumesc mult de tot !

Mona spunea...

la cat mai multe dimineti perfecte! :)

Unknown spunea...

Multumesc din suflet !

Cristi spunea...

Draga mea nu am decat sa iti urez sa ramai asa in fiecare zi, altfel nici nu ar trebui sa existe de fapt si acolo tindem!Te iubesc!

Trimiteți un comentariu